До уваги батьків!!!
Характерні риси осіб, які мають ризик до скоєння суїциду:
- невпевненість в собі;
- низький чи занижений рівень самооцінки;
- потреба в самореалізації;
- висока потреба в розумінні та підтримці з боку оточення;
- несамостійність і труднощі в подоланні перешкод при прийнятті рішень;
- зниження рівня оптимізму та активності у складних життєвих ситуаціях;
- схильність до самозвинувачення, перебільшення своєї провини.
- низький чи занижений рівень самооцінки;
- потреба в самореалізації;
- висока потреба в розумінні та підтримці з боку оточення;
- несамостійність і труднощі в подоланні перешкод при прийнятті рішень;
- зниження рівня оптимізму та активності у складних життєвих ситуаціях;
- схильність до самозвинувачення, перебільшення своєї провини.
Джерело: https://www.facebook.com/childhotline.ukraine/posts/909737825848412
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Для підвищення самооцінки сфахівці В. Розанов, О. Мохіков, Р. Стиліха пропонують доцільно застосовувати такі заходи:
- завжди підкреслюйте все добре й успішне, властиве вашій дитині - це підвищує впевненість у собі, зміцнює віру в майбутнє, покращує її стан;
- не чиніть тиску на підлітка, не висивуйте надмірних вимог у навчанні, житті тощо;
- демонструйте дитині справжню любов до неї, а не тільки слова, щоб вона відчула, що її дійсно люблять;
- сприймайте, любіть своїх дітей такими, якими вони є - не за гарну поведінку та успіхи, а тому, що вони ваші діти, ваша кров, ваші гени, майже ви самі;
- підтримуйте самостійні прагнення своєї дитини, не захоплюйтесь її оцінюванням, не судіть її, знайте, що шлях підвищення самооцінки лежить через самостійність і власну успішну діяльність дитини.
---------------------------------------------------------------------------------
Посттравматичний
стресовий розлад. Інформаційно-роздаткові матеріали, створені у межах проекту
"Психічне здоров'я дітей: від знань до дій", який фінансується Житомирська ОДА
Депресивний розлад. Інформаційно-роздаткові матеріали, виготовлені ГО "ForLife" у межах проекту "Психічне здоров'я дітей: від знань до дій", який фінансується Житомирська ОДА.
--------------------------------------------------------------------------------
Верховна Рада ухвалила закон «Про
запобігання та протидію домашньому насильству»
---------------------------------------------------------------------------------
Зворотний бік материнської любові
Фотограф Анна Радченко
досліджує питання балансу виховання і материнської любові, яка іноді стає
фантасмагоричної і зовсім не схожою на любов.
Фотографії
викликають неоднозначні почуття. Тут візуалізуються психологічні проблеми у
стосунках між мамами і дітьми: нереалізовані бажання батьків, зайва строгість,
тотальний контроль і гіперопіка.
Джерело:https://www.adme.ru/svoboda-psihologiya/obratnaya-storona-materinskoj-lyubvi-584905/
---------------------------------------------------------------------------------
1. Намагайтесь зрозуміти
причину гніва, Вас злить дитина, чи хтось/щось інше?
2. Намагайтесь
розібратися зі своїм болем і стосунками із близькою людиною. Поговоріть і
спокійно донесіть, від чого вам боляче, послухайте, чим завдаєте болю ви.
Говоріть щиро і не ховайте негативні емоції.
3. Намагайтесь
зрозуміти дитину і поставити себе на її місце.
4. Зрозумійте,
що крик – це крик про допомогу. Треба зрозуміти, яка важлива потреба
незадоволена і як це виправити.
5. Не
намагайтеся приховати гнів, бо потім усе одно він накопичиться і вибухне.
6. Стримайте
гнів на тимчасово для того, щоб розібратися в його причині.
7. Кажіть
дитині, що любите її завжди. Навіть якщо вона робить те, що Вас засмучує.
8. Знайдіть фізичну
розрядку, спорт завжди чудово знімає напруження, або прогулянка швидким кроком.
9. Думайте про рішення
проблеми, що виникла, а не про саму проблему.
10. Відпочивайте й
задовольняйте елементарні потреби: сон, їжа, медитація або хоча б трохи часу на
самоті.
11. Діліть
відповідальність та обов’язки сімї, не беріть на себе занадто багато.
12. Спокійно ігноруйте
очікування, оцінки та засудження сторонніх людей.
13. Знаходьте підтримку у
друзів чи у батьків зі схожим досвідом.
14. Якщо вже немає сил
опанувати себе – зверніться до психолога.
Джерело: https://www.facebook.com/childhotline.ukraine/posts/871268093028719
---------------------------------------------------------------------------------
1. Вимагайте мало, але
залізобетонно. Повторюйте декілька разів про небажану поведінку, яка Вам не
сподобається і про те, що це не дозволено.
2. Забороняйте без частки
«не». Замість «не тікай» - «іди поруч», шукайте альтернативу запереченням, адже
свідомість людини не сприймає її.
3. Крім заборони – завжди
надавайте альтернативу. Обговорюйте з дитиною та обирайте той варіант розвитку
подій, де отримати бажане можна в інший, прийнятний спосіб.
4. Пояснюйте небезпеку на
безпечному досвіді. (опіки від вогню – на прикладі гарячого чайника).
5. У момент небезпеки –
переставляйте дитину, відводьте її руку чи підіймайте її на руки, а після цього
поясніть, чому це було небезпечно і як цього уникнути в майбутньому.
6. Якщо страшно за дитину
– кажіть їй про це щиро, озвучуйте власні емоції. Так дитина зрозуміє, що вона
вам небайдужа, і що там насправді небезпека, раз навіть дорослий дуже злякався.
7. Давайте чіткі
інструкції, як вирішити проблему та уникнути небезпеки в майбутньому. Починайте
з «що робити, якщо…» і періодично повторюйте, щоб ці підказки закріпились.
Акцентуйте увагу не на проблемі, а на її вирішенні. Показуйте різні виходи з
ситуацій.
Джерело: https://www.facebook.com/alina.volot?ref=bookmarks
Розмальовки-антистрес